Kysely: Mitä mainoksia HALUAT nähdä, kuulla, lukea ja jakaa?

Mainonta on muuttunut paljon. Ovatko vanhat tavat mainostaa turhia? Katsotaanko ns. “suoraa televisiota” enää? Luetaanko sanomalehtiä? Tilastot kertovat niiden suurimman suosion olevan ohi:

  • paperimedia menettää rajusti mainostulojaan (lukuun ottamatta yritysten omia asiakaslehtiä)
  • internetmarkkinointi kahmii kasvavan määrän mainosmarkkoja (hakusanamainonta, bannerimainonta, yritysten oma internet sisällöntuotanto ja omat verkkolehdet …….)
  • sähköposti ja mobiilimarkkinointiviestintä saa markkinaosuuksia kotiin kannetuilta mainosposteilta
  • radio-, TV- ja elokuvat säilyttävät asemansa
  • mainoslahjat ja sponsorointi vähenevät rajusti

MAINOSKYSELY

Tehdäänpä siis pikakysely: Mitä mainoksia haluat? Minkä mainonnan perusteella ostat? Merkkaa siis vain ne, joita edelleen haluaisit nähdä:

[poll id=”5″]