En vielä voi julkaista uusinta ja kivointa Topfoods -työtämme, mutta olemme tehneet heille paljon muutakin parin viime kuukauden aikana. Yllätys ei liene se, että mainostoimisto Turusta tekee mainoksia 😉

Topfoods ja hyvä graafinen ohjeistus

Topfoodsille on tehty hyvä graafinen linja. Sitä on meidänkin helppo noudattaa, koska perustat on niin hyvin tehty.

Yrityksellä täytyy olla sementoitu ulkonäkö, jonka tunnistaa vuosienkin kuluttua juuri SEN yrityksen tuotteeksi/ mainokseksi / palveluksi. Sitä on graafinen suunnittelu ja sen kurinalainen noudattaminen. Vaikka itseä huvittaisi muuttaa jotakin tai tylsistyttää “aina samanlainen ilme”, pidä siitä kiinni. Asiakas oppii sen vuosissa, ei päivissä tai viikoissa.

Mainostoimisto Turusta tekee mainostoimistotöitä

Suurin työ viime aikoina on ollut katalogin päivittäminen, josta myöhemmin lisää, mutta yhdessä loistavan Lotan kanssa olemme väkertäneet mm. kymmenen ammattilaismainosta runsaassa kuukaudessa. Osa niistä alla, samoin kuin pari aukeamaa uudesta katalogista.

Pikku Apuri ja Topfoods, markkinoinnin vuosisopimusasiakkuus

Juuri tätä on vuosisopimusasiakkuus parhaimmillaan: tiivistä yhteispeliä, jossa toimintaa parannetaan koko ajan. Ja asiakas saa kaiken paljon edukkaammin kuin yksittäisinä projektitöinä!