Nyt huomaa hyvin perinteisten markkinointitöiden osalta, että yritykset ovat aivan maassa. Mumistaan hiljaa jotain tarvetta, jolle ei löydy kenelläkään aitoa kiinnostusta.

Samaan aikaan työnnämme tuttujen kanssa pariakin uutta liiketoimintaversoa ylös. Siinä tietysti tunnelmat ovat täysin päinvastaiset kuin normityössä. Päästäisiin jo aloittamaan!

Yrityksiin RE-START -päiväT?

Siitä mieleen juolahti, että jokaisessa yrityksessä pitäisi pitää ns. re-start -päivät. Muutama päivä, jolloin jokainen pääsisi aidosti miettimään omaa sekä yrityksen toimintaa kriittisesti, parantavasti ja laatikon ulkopuolelta!

Paras tulos tulisi, jos ko. päivien ajaksi paikalle saataisiin ulkopuolinen innostaja ja vetäjä.

Lamaannuus nimittäin tulee siitä, että pusketaan rinnettä ylöspäin samalla vanhalla kaavalla. Kaikki vain väsyvät, henkisesti ja fyysisesti. Suomeksi: työ ei ttujakaan kiinnosta!

Koko Suomellekin tekisi hyvää miettiä asioita toisin. Esim. 100 tunnin työnlisäysideat ovat kaukaa historiasta. Ne eivät ratkaise mitään, vaan vain pahentavat pahaa oloa.

Pikku Apuri