Olen pienyrittäjän poika. Minusta tuli isona pienyrittäjä. Tiedän siis miten pysyä pienenä.

Nyt ammennan kaikkea oppimaani pienyrittäjille suunnattuihin markkinointipalveluihin. Elokuussa avataan ensimmäinen palvelu: Pienyrittäjän tarjouskone

Sen ensimmäinen asiakas oli isäni vanha kultasepänliike Turun keskustassa. Heillä on ja on aina ollut liian vähän markkinointirahaa ilmoittaakseen itsestään joka viikko Turun Sanomien etusivuilla. Olemme kyllä tehneet heille sinne ja muihin Turun paikallislehtiin mainoksia vuosien varrella, mutta muuhun ei ole rahkeet riittäneet. Tiedän sen olevan tuttu ongelma monelle pienyrittäjälle.

Tarjouskone on 2010-luvun verkkosivu, jonka idea on levittää yrittäjän itse tekemiä tarjouksia asiakkaiden ja halukkaiden sähköposteihin sekä Facebook-seinille.

Kun yrittäjä julkaisee mainoksen, se kilahtaa samantien niiden asiakkaiden sähköposteihin, jotka ovat ne Tarjouskoneen etusivulta käyneet klikaten tilaamassa. Samalla mainoksia voi itse kukin levittää mainoksen alapuolella olevilta linkeiltä erilaisiin sosiaalisen median sovelluksiin, mm. Facebookkiin.

Lisäksi sivusto toimii moitteetta kaikissa mobiililaitteissa, mutta eritoten Applen suosituissa  iPadissa ja iPhonessa.

Jos haluat itsellesi Tarjouskonesivut, ota yhteyttä ja lähdetään suunnittelemaan miten ne kohdallasi kannattaa tuottaa. Jos olet Turun Yrittäjät ry:n jäsen, saat sivuston itsellesi -30% alennuksella.

PikkuApuri

 

0 Vastausta

Kommentoi?

Osallistu ja levitä sanaa.
Osallistu.

Kommentoi?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.