>

Toiminta alkoi.

No niin, Pikku Apuri pääsi täysillä työn alkuun. Kertaheitoilla tuli pakerrettua kolmen suuremman markkinointikampanjan parissa. Revolverin nimissä tulee kesäkuun alussa kolme Pikku Apurin kynästä lähtenyttä kampanjaa:

1) Blue Nun –viineille tehty kampanja, joka näkyy kuun alussa HS:n NYT -liitteen lisäksi verkossa osoitteessa www.morefun.fi

2) Royal Salmiakki –snapsille ensi viikosta alkava kampanja, joka näkyy koko kesän lähes kaikissa ravintoloissa, festareilla ja verkkosivulla www.kesakuningas.fi

3) Noiden lisäksi vanhan suosikkini HC TPS:n uusi ilme näkyy Turun Sanomissa touko-kesäkuussa. Tepsin suurempi avauskampanja alkaa lomien jälkeen elokuun alussa.

Jos siis olet kiinnostunut Pikku Apurin suunnittelu-, konsultointi- tai kirjoitusavusta, saat sitä yli 12 vuoden markkinointikokemuksella molemmilta puolilta tiskiä.

Pikku Apuri
”teen mitä osaan”

0 Vastausta

Kommentoi?

Osallistu ja levitä sanaa.
Osallistu.

Kommentoi?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.