Pikku Apuri uusi rakennusyhtiö Haksan ilmeen, verkkosivut ja pääviestin
Meille on ilokseni tullut viimeaikoina monia rakennuspuolen asiakkaita. Uusin vahvistus oli kiva duuni taasen, rakennusyritys Haksalle piti tehdä uusi graafinen ilme ja ohjeisto sekä slogan ja verkkosivut. Haksa jäi myöskin vuosisopimusasiakkaaksemme, eli saamme jatkaa heidän kanssaan pidempää kehitystietä!
Graafisen ilmeen uusiminen, USP luominen ja uudet verkkosivut
Haksalla ei ollut enää jäljellä kuin vanhan logon digiversio, ei lainkaan painomatskua. Lisäksi logo oli vahvana 3d-versiona OY- lisäkkeineen hieman vanhentunut. Pia siisti logoa enemmän 2020-luvulle ja samalla hän loi kokonaan graafisen ohjeiston jatkoa helpottamaan.
Itse kaipaan yritykseltä aina selkeää USPia, joka usein puetaan sloganin ja/tai mahdollisesti sitä selittävän lauseen parivaljakoksi. Kun olin perhetynyt Haksan toimintaan, sain purettua heidän ytimensä lausevaljakoksi:
Haksa taitaa raksan! Kaikki rakennusalan palvelut ja tarvikkeet vuokraamalla.
Samalla uusittiin myös sivut, jotka jatkavat uusittua ilmettä sekä viestiä. Totta kai tekniikkana WordPress.
Sain onneksi läpi ajatuksen, jossa palvelut ja varsinkin tuotteet tuodaan selkeästi esille. Kahdella klikkauksella pitää päästä ostamaan!
Ja tänään saatiin heiltä myös toisen verkkosivun tekotilaus + grafiikan teko, joten työtä riittää!