Pikku Apuri ratkaisee asiakkaiden ongelmia – mainostoimisto on vanhaa maailmaa
Pikku Apuri ratkaisee asiakkaiden ongelmia – mainostoimisto on vanhaa maailmaa
Pikku Apuri ehti olla mainostoimisto 17 vuotta, vuodesta 2008 alkaen. Nyt olemme jo tovin ratkaisseet asiakkaidemme laajempiakin, liiketoiminnallisia ongelmia. Toki edelleen valtaosa työstämme on ratkaisujen visualisointia tai teknistä osaamista eri tavoin, mutta ongelmat ovat syvempiä tai laajempia kuin vain: “Tarvitsemme nettisivut ja esitteen”, jota se oli kauan.
Niin Pikku Apurikin muuttuu virallisesti.
Olemme nyt asiakkaiden ongelmien ratkaisija – arjen apuri
Niinpä tuuppaamme taaemmas vanhanaikaisen mainostoimisto -nimen, koska oikeastaan vihaamme huonoa mainontaa jolla myydään jo valmiiksi ylitursuavaan maapalloon lisää roskaa. Ja niin vihaa moni muukin. Pitää kyetä parempaan.
Merkityksellisyys ja asiakkaiden ongelmanratkaisukyky pääosiin
Toinen suuri juttu on merkityksellisyys, josta kirjoitin aiemmin. Maailma hukkuu roskaan ja huonoihin tuotteisiin. Haluamme olla vastavoima. Monet kaipaavat työssään merkityksellisyyttä – aitoutta. Merkityksellisyyden historiakin on mielenkiintoinen. On paljon parempi fiilis aidosti kyetä auttamaan ihmisiä, joista työpaikkakin koostuu, muuten, kuin vain se laskun lankeaminen yrityksen tilille.
Rakastamme hyviä tuotteita ja palveluita sekä – eritoten eläimiä -, jotka tuovat tähän hulluun maailmaan iloa. Jos sinulla tai ystävilläsi on sellainen yritys, joka ruksittaa noita bokseja, niin haluaisimme auttaa juuri teitä.
Niinpä olemme nyt enemmän arvojemme mukainen yritys. Soita tai ota yhteyttä, niin tehdään hyviä töitä!