Avaamme oman tuotteemme, Osula.fi:n testiversion, eli ns. Beta-version 23.4.

Kuvassa vielä ”ääreiskekseliäitä” sisäisiä testimainoksia.

Osula avautuu osana Turun keskustan erikoisliikkeiden yhteiskampanjaa, Putiikkiviikkoja. Tuotamme Osulaan ko. kampanjaan osallistuvien yritysten mainokset.

Eli kampanjan avulla pyritään saamaan ihmiset käymään keskustan liikkeissä, ja Osulan avulla kaikki näkevät ko. liikkeiden tarjoukset.

Kaikki tämä tehdään nyt vain siksi, että:

  • Erikoisliikkeet säilyisivät, eivätkä joutuisi luovuttamaan paikkaansa globaaleille ”monistajabrändeille”
  • Turun seudulla elantoaan tekevät yrittäjät saavat itselleen edullisen ja hyvän mainoskanavan

Toivomme että tulette kaikki sankoin joukoin kampanjan aikana vierailemaan liikkeissä ja tsekkaatte tarjoukset Osulastamme. Muistakaa siis 23.4. – 6.5.

0 Vastausta

Kommentoi?

Osallistu ja levitä sanaa.
Osallistu.

Kommentoi?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.