Mainostoimisto Turku | SEO Turku | Miksi Pikku Apuri keskittyy vuosisopimusasiakkaisiin?
Olen tehnyt 20+ vuotta projektitöitä. Tehdään joku asia, laskutetaan ja sanotaan moikat. Normaalia duuniahan moinen on, mutta tuloksekkuus ja pitkäjänteisyys siitä loistaa poissaolollaan. On parempi tehdä pitkäjänteistä työtä, jos vain kemiat ja arvot kohtaavat. Siksi meiltä löytyy markkinoinnin vuosisopimus -tuote.
Meillä on se harvinaisuus, vaikka olemme mikrokokoinen, että olemme samalla sisältöä luova mainostoimisto, tekninen digitoimisto/ verkkosivutoimisto ja hakukoneammattilainen. Siksi on luontevaa, että tarjoamme kaikkea tuota myös vuosisopimusasiakkaillemme.
Vuosisopimusasiakkaamme ei siis tarvitse erikseen palkata SEO-/ hakukoneammattilaista, graafikkoa tai sivustokehittäjää.
Me taas saamme edun nähdä miten asiakkaamme liiketoiminta kehittyy. Se edellyttää myös rehellistä ja avointa kommunikaatiota.
Mistä vuosisopimusasiakkuudessa on kysymys?
Otamme hoitaaksemme yrityksesi:
- verkkosivustopäivitykset
- säännöllisen somemarkkinoinnin
- tarvittaessa googlemainontaa
- ja teemme myös valitun linjan mukaista lehti- sekä muuta mainontaa.
Kyseessä vuosisopimus, joita rajallinen määrä myynnissä. Minimisopimus on 330€/kk, joka sisältää kuusi työtuntia joka kuukausi.
Pikku Apurin vuosisopimusasiakas saa edullisemmin myös SEO, eli hakukoneoptimointia
Olen juuri menossa asiakkaalle, jolla on iso tarve hakukoneoptimoinnille. Aion tarjota heille myös mainonnan vuosisopimusta, koska:
Heidän ei kannata ostaa vain pelkkää SEO-osaamista, sillä he saavat mainostoimistotöitä edullisesti 330€/kk (kuusi työtuntia) + hakukoneoptimointia 550€/kk -paketin halvemmalla kuin normihintaisen kuukausittaisen SEO – hakukoneoptimointipaketin, joka maksaa 950€/kk.
Eli kun heillä on perusmainonnan tarve, saavat sitä joka kuukausi ja sen lisäksi teen heille “kuurina” 4-6kk SEO-/ hakukoneoptimointia.
Vuosisopimusasiakas pystyy budjetoimaan markkinoinnin vuosikulut tarkasti
Olen kuullut useammalta vuosisopimusasiakkaaltamme, että heille tärkeää on ollut se, että tietävät mitä markkinoinnin tekeminen maksaa vuodessa. Ei siis tule yllätyksiä vastaan.
Jos esim. teet kuuden työtunnin kuukausittaisen sopimuksen ja huomataankin ettei se riitä, vaan tarvitaan 10 työtuntia, sopimus muutetaan sellaiseksi lennossa ja budjetoinnin loppuvuodeltakin voi helposti korjata.
Olemme myös tehneet niin, että jos loppuvuodesta on tullut + 32 ylityötuntia, asiakas voi halutessaan pitää taukoa ja tasoittaa tunteja tai sitten maksaa sen “könttinä” pois.
Juuri nyt meillä on tilaa kahdelle vuosisopimusasiakkaalle mainonnan puolella. Jos koet tarvitsevasi sellaista, otahan yhteyttä!
Kivaa talvea,
Jari ja Pia