Hyvää juhannusta ja kesää!
Meidän pitää taas olla erittäin kiitollisia kuluvasta puolivuotiskaudesta. Korona iski meihin oikeastaan antamalla lisää töitä, kun yritykset joutuivat pakossa digiloikkaamaan. On tullut tehtyä kaikenlaista ja autettua ilmaiseksikin useita yrittäjiä. Kiitos siis siitä, että luotatte enenevissä määrin piskuiseen perhemainostoimistoomme.
Lomailemme ne ajat, kun meillä ei ole töitä. Muuten teemme töitä!
