Apurin töitä talven aikana: As Oy Lounakallio myytiin loppuun
Olemme tehneet talven aikana markkinointia jo perustetuille kohteille sekä luoneet kokonaan uutta ilmettä vuosisopimusasiakkaillemme.
As Oy Lounakallio on loppuunmyyty
Onnistuimme hyvin As Oy Lounakallion markkinoinnissa. Muutamassa kuukaudessa myimme yhdessä rakennuttajan, Pekka Spinkkilän kanssa kaikki Lounakallion asunnot.
Pia teki upeat graafiset pohjatyöt, joista sitten tein verkkosivut ja somekampanjat. Yhteensä käytimme medioihin alle 1000 euroa. Markkinointi keskitettiin Turku-Naantali -linjalle sekä Uudellemaalle.
Uusia asiakkaita
Saimme talven aikana pari uutta vuosisopimusasiakasta ja menetimme yhden vanhan. Emme malta odottaa että saamme kertoa julkisesti yhdestä niistä, sillä omasta mielestämme se on parasta työtämme koskaan. Kyseessä on kokonaan uuden pientalovalmistajan uusittu graafinen ilme ja sivusto.
Pienemmälle uudelle lähdimme hoitamaan heidän googlemarkkinointiaan, koska olimme jo tehneet verkkosivutkin ja asiakas on ollut todella tyytyväinen, vaikka mediabudjetti on vain 150€/kk.
Asuntomessut työllistävät juuri nyt
As Oy Lounakallio kuuluu siis Naantalin Asuntomessut 2022 -alueelle ja nyt ramppaammekin messuihin liittyvissä palavereissa. Lounakalliolla on nyt jo yli 30 yhteistyökumppania ja parhaillaan pohdimme miten se valjastetaan markkinointikäyttöön kesällä ja syksyllä.
Vaikka maailma onkin tullut hulluksi, pitää työt hoitaa kuten ennenkin. Kannattaakin noudattaa stoalais-budhhalaista ajattelua:
Älä murehdi niitä asioita mihin et voi vaikuttaa.
(vaikkakin itse heräsin tänään klo 4.25 pohtimaan sotaa).